Vásárolj bármilyen órát - Szerezz egy ingyenes óratartó dobozt

Vásárolj bármilyen órát - Szerezz egy ingyenes óratartó dobozt

00:00:00
365 napos visszaküldés - kérdés nélkül!
Szállítási költség 1300 Ft - ingyenes 17 500 Ft felett-
Kapcsolat

Gyakran ismételt kérdések

Amikor nálunk vásárolsz, 365 nap áll rendelkezésedre, hogy rendelésed egészét vagy egy részét visszaküldd, feltéve, hogy a termékek csomagolása sértetlen, és a termékeket nem használtad.

Egy termék visszaküldése hozzánk szuper egyszerű. Mindössze a rendelésed számára és a rendelés létrehozásához használt e-mail címre lesz szükséged.

Kövesd ezt a linket a kezdéshez.

Felhívjuk figyelmed, hogy...

  • Minden visszaküldésért visszaküldési kezelési díjat számítunk fel. A csere mentesül ez alól a díj alól.
  • Ha olyan rendelést küldenél vissza, amelyet expressz szolgáltatással szállítottunk ki neked, akkor csak a normál szállítási díj ellenértékét térítjük vissza.
  • A visszatérítés ugyanazon a fizetési módszeren keresztül történik, amellyel a rendelésedet kifizetted.
  • Közvetlen csere csak ugyanazon termék különböző méretű termékei esetén lehetséges. Ha az egyik dizájnt egy másikra vagy egy drágább termékre szeretnéd cserélni, akkor az eredetit vissza kell küldened a visszatérítésért, és új rendelést kell leadnod.
  • A személyre szabott termékek nem küldhetők vissza és nem cserélhetők.
  • Az olyan intim termékek, mint a fülbevalók és egyéb piercing ékszerek, zoknik és fehérneműk csak eredeti, bontatlan csomagolásban küldhetők vissza.
  • Nem lehetséges 2 visszaküldött rendelés kombinálása 1 csomagban. A számítógépek ezt nem szeretik. Kérjük, hogy minden visszaküldött rendelést külön-külön küldj vissza.

HA A VISSZAKÜLDÉS LÉTREJÖTT :

Kapni fogsz egy e-mailt, amely tartalmazza az előre fizetett visszaküldési címkét.

Nyomtasd ki, és csatold a visszaküldendő csomaghoz. A legkörnyezetbarátabb választás, ha lehetőség szerint az eredeti csomagolást használod újra.

Ezután add le a visszaküldendő csomagodat a legközelebbi MAGYAR POSTA leadási pontra, és onnan mi átvesszük.

Ha nincs nyomtatód : Vidd el a csomagodat a MAGYAR POSTA pontra, és mutasd meg mobiltelefonodon a szállítási címkét és annak vonalkódját. A MAGYAR POSTA kinyomtatja a címkét, és gondoskodik a csomag visszaküldéséről.

Nagyon gyorsak vagyunk. Nevetségesen gyorsak. Ha észreveszed, hogy hibáztál, amint megnyomod a "vásárlás" gombot, ne habozz, hívj fel minket. Megpróbáljuk törölni a rendelést, mielőtt az elhagyná a raktárt, de sajnos nem tudjuk garantálni, hogy nem lesz már úton a csomag.

Továbbá sajnos a rendszerünk nem engedélyezi, hogy egy meglévő megrendeléshez tételeket adjunk hozzá vagy távolítsunk el (a számítógép azt mondja, hogy "nem"). Ebben az esetben a legjobb megoldás az lesz, ha visszaküldöd a rendelést pénzvisszatérítéssel és új rendelést adsz fel.

Valószínűleg már megtetted, de meg kell kérdeznünk... ellenőrizted a spam mappádat? Nem kellene, hogy ott landoljon, de már előfordult. Egyes e-mail programok különböző témákhoz különböző fülekkel rendelkeznek, és előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail ott bújkál.

Ha nem találod sehol, és több mint 30 perc telt el a rendelés leadása óta, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldünk neked egy új visszaigazolást.

A termékeink néha saját sikerük áldozatai, és gyorsan elfogynak. Amikor ez megtörténik, a termék oldalán megjelenik egy űrlap, amely lehetővé teszi, hogy feliratkozz, hogy e-mailben értesítést kapj, amint újra kapható lesz.

Szerencsére rengeteg kiváló dizájn áll rendelkezésedre, és az elkelt termékhez hasonló javaslatokat találsz az oldal alján.

Alig várjuk, hogy megkapd a rendelésed és végre felpróbálhasd! Ez az öröm, amiért élünk.

Kapni fogsz egy e-mailt egy nyomon követési linkkel, hogy nyomon követhesd a rendelésed útját. Bizonyos esetekben eltarthat néhány napig, amíg a csomag megérkezik az országodba vagy a régióba, és a helyi futárszolgálat nyomon követési adatai frissülnek, de nyugodt lehetsz - a csomagod úton van.

Csak egy irodánk/raktárunk van Horsensben, Dániában. Bár szívesen találkoznánk veled személyesen, nem tudunk helyszíni átvételt biztosítani. Működésünk egy jól olajozott gépezet, és a manuális ügyintézés késedelmet okozhat.

Ezért van 365 napos teljes körű visszaküldési szabályzatunk, így nyugodt szívvel vásárolhatsz, hogy abban a nagyon valószínűtlen esetben, ha nem tetszik, amit kapsz, visszaküldheted - kérdés nélkül.

Igen! Minden termékünkre 2 év garanciát vállalunk bármilyen gyártási hibára. Tehát, ha valami történik vele, ami nem a normál elhasználódás, baleset vagy nem rendeltetésszerű használat miatt következik be, kérünk, írj nekünk egy e-mailt a info@trendhim.hu címre, és mondd el, mi volt a baj, hogyan történt, és mellékelj egy képet vagy videót.

Az országban elérhető fizetési szolgáltatók teljes listájáért görgess le az oldal aljára. Az összes fizetési módot a láblécben találod.

Magánszemélyként tudsz fizetni nálunk, és jelenleg nem foglalkozunk viszonteladókkal.

De... ha karácsonyi ajándékot szeretnél keresni az egész céged számára, és több száz bőrhátizsákot szeretnél vásárolni, vedd fel velünk a kapcsolatot. Biztosak vagyunk benne, hogy ki tudunk találni valamit.

Legfrissebb útmutatók

Legújabb kollekciók