365 napos visszatérítési politika indok nélkül
Szállítási költség 1 900 Ft - 11 999 Ft felett ingyenes
i
06-1-998-9225 - (munkanapokon 09-17 óráig)
Minden kiegészítő
Kiegészítők öltönyhöz
Ékszerek
Táskák & Pénztárcák
Keresési eredmények erre ""
Szállítási költség 1 900 Ft - 11 999 Ft felett ingyenes
i
Trendhim
×
Nyelv:
Minden kategória
Borotválkozás
Csokornyakkendők
Díszzsebkendők
Férfi ingek
Fülbevalók
Gyűrűk
Hajtókatűk
Kalapok
Karkötők
Kesztyűk
Mandzsettagombok
Nadrágtartók
Napszemüvegek
Nyakkendők
Nyakkendőtűk
Nyakláncok
Pénztárcák
Szakállápolás
Sálak
Táskák
Órák
Övek
06-1-998-9225
Munkanapokon 09-17 óráig

A férfiak tényleg tudják, hogy mit szeretnének?

Puha vagy kemény ajándékcsomag? Férfiak agyműködését próbáltuk vizsgálni, hogy van-e különbség aközött, hogy mit mondanak és valójában mit is szeretnének! Nézd meg ezt a videót és gy?z?dj meg az eredményr?l!

 


A teszt elkészülte


Kilencen vettek részt a kutatásunkban és mindannyian úgy érkeztek a vizsgálati helyiségbe, hogy nem tudtak semmilyen előzetes információt a vizsgálatról. Az egyetlen dolog, amit elárultunk az az, hogy egy tesztben fognak részt venni, amiben az agyhullámokat fogjuk vizsgálni.

Kvalitatív tesztet csináltattunk a vizsgálati személyekkel, hogy megtudjuk, vajon az agyuk más üzenetet küld-e, mint amit szóban mondanak. A kvalitatív kutatás milyensége miatt nem mondhatjuk azt, hogy az eremény egy általános igazság, de egy tendencia és egy határozott iránymutatás kirajzolódott. Az alanyok különböz? országokból érkeztek, más-más kulturális háttérrel, de ezt megpróbáltuk figyelmen kívül hagyni a vizsgálat készítésekor.

A teszt lényege az volt, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy az emberek mást mondanak, mint amit gondolnak. A vizsgálati személyek életkora 22 és 34 év között volt. Az összes résztvev? férfi nem? volt és mindenki ugyanazokat a kérdéseket kapta. Az ajándékcsomagokat különböz? sorrendben adtuk oda a vizsgálati személyeknek, hogy különféle sorrendben kapjuk meg az eredményeket. 4 puha és 5 kemény ajándékot adtunk a vizsgált személyeknek els? körben. A tesztet olyan környezetben végeztük el, ahol a lehet? legkevesebb küls? tényez? zavarhatta meg a vizsgálatot.

A vizsgálati helyiségben 3 kamera, 6 lámpa és egy mikrofon volt. Tudjuk, hogy sok minden megzavarhatja a vizsgálati személyeket, így elképzelhet?, hogy az adatokat befolyásolják a körülvev? berendezési tárgyak, emberek. Egy vizsgálat filmezésekor f?leg el?fordulhat, hogy a vizsgálati szeméyt megzavarja a környezet, de mégis megéri kamerára venni a kutatást, hiszen izgalmas lesz visszanézni a felvételt!

A vizsgálatot Emotiv szoftverrel és EmotivPRO készülékkel rögzítettük. Mivel mi nem tudjuk pontosan és teljes mélységig, hogy hogyan kell az eredményeket értékelni, így a korrekt eredmények érdekében inkább egy MyEmotiv nev? applikációt használtunk. Ez az app összesíti az eredményeket és átfogó képet mutat a használójának. A szofverr?l itt olvashatsz b?vebben.


Híres neuromarketing vizsgálatok és kifejletük


Martin Lindström készített egy vizsgálatot, amir?l ebben a könyvében ír buy-ology , a vizsgálata a cigarettás dobozokon található figyelmeztetésekr?l szólt. A vizsgált minta láncdohányosokból állt, akik kérdéseket kaptak arról, hogy kevésbé akarnak-e rágyújtani miután olvasták a figyelmeztet? szöveget a dobozon. Többségük azt állította, hogy preventív hatással volt rájuk a figyelmeztetés, tehát kevésbé szerettek volna dohányozni.

Amikor a vizsgálatot egy EEG m?szer segítségél is elvégezték, a kérdésekre a vizsgálati személyek ugyanazokat a válaszokat adták. Azonban az agym?ködésük szinte "fellángolt"! Az agy központi része, amely a boldogságért felel?s, arról árulkodott, hogy a figyelmeztet? szövegek pont az ellenkez?t váltották ki a vizsgált mintából. A figyelmeztetések olvasata után még jobban kívánták a dohányzást a kutatásban résztvev?k.


Miért fontos a neuromarketing?


A Trendhimnél megállapítottuk, hogy az emberek néha nem logikus döntéseket hoznak. Amikor meg kell magyarázni a választásainkat, cselekvéseinket vagy véleményünket, gyakran nehéz megfogalmazni, hogy mit miért tettünk. Az ember gyakran cselekszik ösztönösen amit nem igazán tudunk irányítani. A választásainkat sokszor befolyásolják a megérzéseink, nem rendes kognitív döntéshozatalt használunk. A neuromarketing kutatásunk igazából csak egy kiegészítése a többi marketing kutatásunknak, önmagában nem ad konkrét válaszokat, de együtt felhasználva más mintavételekkel, már le lehet sz?rni a számunkra fontos adatokat. Adatok analizálása, reklámok kutatása, egérkattintások számlálása, statisztikai felmérések is kellenek a pontos válaszok megtalálásához.


Hogyan végzünk neuromarketing kutatást a Trendhimnél?


Amikor figyeled, hogy emberek hogyan cselekszenek, bitosan te is tudni szeretnéd a miértjét, ez velünk is így van - Miért választotta a vásárló X terméket Y helyett? Miért hagynak fel a vásárlással pont a fizetés el?tt/közben? Egy neuromarketing kutatás megadja nekünk a válaszokat olyan dolgokra is, amelyet adatgy?jtéssel nem tudnánk megválaszolni. Az agyhullámok és a szemmozgások mérésével alkalmazzuk a neuromarketinget.


Miért Jesper Clementtel dolgoztunk?


Jesper Clement a Copenhagen Business School professzora. ? az egyik legelismertebb és legnagyobb tudású kutató neuromarketing terén. A Copenhagen Business School-t 2016-ban beválasztották a világ 10 legjobb f?iskolája közé. Itt olvashatsz róla .


A vizsgálati eszköz


A teszt alatt egy Emotiv Epoc+ , m?szert használtunk, amelyen egy EEG ovasó van, amelyet a fejre kell helyezni. Az Emotiv Epoc+ m?szeren 16 szenzor található. Ezek a szenzorok az agy 14 külöböz? pontját vizsgálják (AF3, F7, F3, FC5, T7, P7, O1, O2, P8, T8, FC6, F4, F8 és AF4) amelyek az agyhullámok visgálatakor fontos információkat hordoznak. A m?szer 3 különböz? algoritmust használ a kutatáshoz, amelyek mind küls? tudományos kutatások alapján dolgoztak ki. Így a gép érzékeli az agyban végbemen? változásokat.


A teljesítmény mérése


EMOTIV jelenleg 6 féle érzelmet és ösztönös viselkedést tud érzékelni azonnal - izgalmat (Arousal), érdekl?dést (Valence), stresszt (Frustration), unalmat és figyelmet (Focus), illetve pihentést (Relaxation). Az algoritmusok, amelyekkel meg lehet figyelni ezeket az érzelmeket, különböz? kutatásokon alapszanak. Az egyes mintavételeken több, mint 20 önkéntes vett részt egy-egy érzelem vizsgálatakor. A vizsgált személyeknek különböz? élményeket kellett megélniük, hogy a kívánt érzelmeket kiváltsák bel?lük. Több mér?eszköz is rájuk volt er?sítve, hogy a vizsgálat közben a vérnyomást, a pulzust, a légzés változását, a vér áramlását, a b?r izzadását és a szemmozgást is mérni lehessen. A vizsgálatot egy kutatópszichológus vezette és ? maga értékelte. Az EMOTIV teljesítménymérést jóváhagyták több tudományos kutatás alapján is .


Mi az a neuromarketing?


Itt olvashatsz róla b?vebben neuromarketing Röviden és egyszer?en megfogalmazva az ösztönös döntéshozatalt vizsgálja. A neouromarketing technológiai és neurológiai alapokon fekszik, de köze van a viselkedés lélektanhoz (behaviorizmus), viselkedés gazdaságtanhoz (amely azt vizsgálja, hogy az emberek mi alapján hoznak közgazdaságtani döntéseket) és szociál pszichológiához is (amely azt vizsgálja, hogy emberek, hogyan hoznak döntéseket különböz? szociális körökben és milyen vásárlói különbségek alakulnak ki közöttük).”

A neuromarketing legfontosabb aspektusai:

Arckifejezések: Az emberi arcról rengeteg érzelemkifejezést lehet leolvasni. Ennek a mérésére két szintet szoktak használni. 1) Meghatározó változások (mosoly, szemöldökráncolás, stb) és 2) nehezebben meghatározható kis izomváltozások (amikor a pozitív vagy negatív érzelmi reakciót apró változásokból lehet leolvasni).

Szemmozgás: A szemmozgás figyelésénél a pupilla tágulását figyelik. A szemmozgások figyelése önmagában vagy más kutatások mellé is hasznos mérés lehet.

Elektromos aktivitásvizsgálat: A b?r izzadásának vizsgálata. Ezt a vizsgálatot általában az ujjbegyeken szokták elvégezni.

Légzés és pulzus: A légzés gyakoriságának mérése és a szívdobogás számának vizsgálata is fontos lehet. A pulzusunk esik, amikor a figyelmünket összpontosítjuk. De amikor az izgalmunk n?, a szívdobogásunk is vele együtt párhuzamosan n?ni kezd.

Funkcionális mágneses rezonanciavizsgálat (fMRI): Általában tudományos kutatásokban szokták használni ezt a módszert, hogy precízen, grafikusan lehessen ábrázolni az agyban végbemen? változásokat. A technológia a vérben található vasat vizsgálja, így tudja a véráramlást és az érzelmeket is vizsgálni. Az fMRI m?szerek elég drágák és többnyire csak kórházak vagy nagyobb laboratóriumok rendelkeznek vele.

Elektroenkefalográfia (EEG): Valószín?leg az egyik legnépszer?bb neuromarketinghez használt mér?szer, hiszen viszonylag alacsony az ára az fMRI-hez és a szemmozgát végz? mér?szerekhez képest.

Új kollekciók

Összehajtható, utazásra kész táskák városi felfedezőknek

A Dániában tervezett Lazy Bear összehajtható táskákat könnyen megpakolhatod egy utazáskor, és bármilyen kalandra alkalma...

Az Olasz Bőröv Kollekció

A kollekció minden egyes darabjánál az olasz szakértelem és a dán dizájn egyesül harmónikusan. Egy igazi frigye a hossza...

A Kite Kollekció

A Kite Kollekció könnyed beanie sapkák változatos összeállítása! A kollekció minden egyes darabja 100%-ban természetes p...

A Lincoln táska- és tárcakollekció

A megannyi színben érkező rugalmas, valódi bőrt egy-egy funkcionális dizájn kelti valósággal életre! A Lincoln Kollekció...

A Moda Kollekció

A Moda kollekciónál letisztult dán dizájnok találkoznak az olasz kézműves alapossággal. A kollekció kalapjai és sapkái a...

A Vista Napszemüveg-Kollekció

A Vista Kollekció Polarizált lencséi 100%-os védelmet kínálnak az UV-sugarakkal szemben, hogy tágra nyitott szemmel tapa...

Az Aviator karóra-kollekció

A Fawler Aviator kollekciójának karórái az egyszerűséget és a célratörő funkcionalitást egyesítik a pontossággal. Az oly...

A Gravel ékszerkollekció

Egy szépen kidolgozott gyűrű, nyaklánc és karkötő kollekció, amiben egyaránt megtalálod a minimalista dán stílust és min...

A Lane Karóra Kollekció

A Lane kronográf órákat úgy tervezték, hogy bármilyen alkalomra tökéletes kiegészítők legyenek.

Az összes kollekció

Új cikkek

Utazol valahova? Hogyan pakolj be egy üzleti útra

Tanuld meg, hogy hogyan pakolj be a következő üzleti utadra. Tudd meg, hogy mit tegyél a táskádba, mit hagyj otthon, ill...

Válassz megfelelően már az elején! Gravírozás tippek & ötletek

Ez egy útmutató a nálunk is elérhető ajándékgravírozáshoz, hogy telitalálat legyen a választásod!

Mit vegyek fel az állásinterjúra? - Egy öltözködési útmutató férfiaknak!

Ebben az útmutatóban összegyűjtöttük neked, hogy mit és hogyan viselj egy állásinterjún

Minden, amit a borotvapamacsokról tudni kell - Az egyetlen útmutató, amire szükséged lesz!

Borzsörte, vaddisznósörte, lószőr és szintetikus szálas pamacsok - ezek finom különbségeiről is szó lesz ebben az útmuta...

Vizes borotválkozás – A tökéletes útmutató

Egy férfi sem érdelmi meg, hogy borotválkozás után kipirosodjon az arcbőre! Ebből, a minden részletre kitérő útmutatóból...

Öt tuti szakállápolási tipp – Egyenest a borbélytól!

Ha nem tudsz mindig profi borbélyhoz eljutni, otthon is nagyon sokat tehetsz a szakállad ápolásáért! Legyen szó nyírásró...

Lapos sapkák férfiaknak - a tökéletes útmutató

Ez az életed első igazi, 'melós' stílusú lapos sapkája? Ebben az útmutatóban ennek a kékgalléros kiegészítőnek a történe...

Hogyan kell megkötni és viselni egy csokornyakkendőt?

Az önkötő csokornyakkendők kötése és viselése egy külön művészet, ha lehet ilyet mondani. Mi itt senkitől nem várunk el...

Hogyan köss nyakkendőt: 30 különböző nyakkendőcsomó

Tanulj meg nyakkendőt kötni lépésről lépésre 30 különböző technikával - a klasszikus nyakkendőkötéstől a legizgalmasabb...

Az összes cikk
Vissza
A jelszavam törlése

Küldtünk neked egy e-mailt! Hamarosan bejelentkezhetsz!

Hoppá! Az e-mail címedre is szükségünk lenneÉrvénytelen e-mail címet adtál meg