365 napos visszaküldés - kérdés nélkül!
Szállítási költség 1 300 Ft - ingyenes 17 700 Ft felett-
Kapcsolat

Vajon ki akar kitörni belőled?

Mi abban szeretnénk segíteni, hogy jobban kifejezhesd az öltözeteddel, aki valójában vagy.

A víziónk

A férfi kiegészítők nem csupán különleges alkalmakra valók és nem is csak egy bizonyos csoportnak vannak szánva. A viselésükben nincs semmi hamisság és nem is feltétlen az a cél, hogy jól nézz ki bennük. A kiegészítőink egy üzenetet hordoznak a viselőjükről, azt segítenek kifejezni, hogy a hordozójuk miben egyedi.

Trendhim olyan férfi ruházati kiegészítők boltja, amik egyszerre divatosak és pénztárcabarátak. Néhány éves robbanásszerű fejlődést követően a kínálatunkban ma már képviselteti magát a legkülönfélébb, évenként frissülő kollekciókkal, de a külön férfiaknak szóló tudásbázisunk cikktára is napról napra bővül.

Az értékeink

Szívesen dolgoznál a Trendhimnél?

Fedezd fel a nyitott állásajánlatainkat és ismerj meg minket jobban az Atlaszunk.

1 Vajon ki akar kitörni belőled?2 A trendhim-sztori2.1 2007 - a zéró év2.2 20082.3 20092.4 20102.5 20112.6 20122.7 20142.8 20152.9 20162.10 2017-20182.11 20192.12 20202.13 20212.14 20222.15 Tégy egy túrát dánia legjobb irodájában és raktárában

A Trendhim-sztori

A legélénkebb emlékünk a kezdeti időszakból, hogy annyit dolgoztunk, hogy mindennél jobban vágytunk 10 extra perc alvás után. És még mi akartunk először pékséget nyitni...

Ahogy egy férfi is a döntéseit és választásai határoznak meg, úgy egy márka története is megannyi egyéni és kollektív döntés, személyes áldozat és erőfeszítés összesége.

A mögöttünk lévő üzleti évek tapasztalai után állítjuk, hogy ma férfi ruházati kiegészítők olyan választékát kínáljuk, ami sehol máshol nem található meg! A kínálatunk java Dániából származik, ez a 13 dán márka csak nálunk érhető el. Folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy a kínálatunkban megjelenő összes termék alkalmas legyen arra, hogy egy férfi személyiségnek kifejezze egy-egy aspektusát.

Neked csak választanod és válogatnod kell, hogy melyik darabról érzed úgy, hogy reflektál a személyiséged egy szeletére, hogy melyik a kifejezőbb. De legfőképpen:

Mi az a történet, amit te akarsz megosztani magadról?

Itt és most megismerheteda kezdetektől a Trendhim bukkanóktól sem mentes rövid történetét. Igen, meghívunk egy időutazásra.

2007 - a zéró év

A mi sztorink úgy kezdődött, hogy a középsuliból kikerülve egyből saját céget, vállalkozást akartunk, de nagyon hamar kiderült, hogy a hajnali négyes kelés nem nekünk való...

A Trendhim két alapító atyja 2007-ben Sebastian és jómagam (Mikkel) volt. Még csak 18 évesek voltunk, érettségi előtt állva. Tele voltunk energiával, vágyakkal, ambícióval, meg elég naivitással ahhoz, hogy tényleg ebben a korban tényleg belevágjunk.

Egymás között először két ötletet ápoltunk. Az egyik egy friss pékáru-házhozszállítási szolgáltatás lett volna, a másik egy férfi ékszerekre és kiegészítőkre specializálódott webshop.

Biztos hallottad már azt, hogy a siker titka az üzleti életben is az állhatatosság? Ez minden bizonnyal így is van, de mivel a pékek rendkívül korán kezdik a napot, a kemencéből frissen kikerült kenyérre épülő üzleti modell az alvási esendőségünk miatt hamar kikerült a képből.

A spontán égést szenvedett pékáru projekt hamvaiból azonban egy olyan üzlet főnixmadara emelkedett ki, amire ma már joggal lehetünk büszkék.

2008

Kösz, anya!

Körülbelül 4000 euró összegürizett kezdőtőkével vágtunk bele a nagy üzletbe. Mivel a naivitásunknál csak az ambíciónk volt nagyobb, ezért egyből fejest ugrottunk az e-kereskedelem bugyraiba. Mindent mit csináltunk vagy intéztünk; a weboldal kódolását, a beszerzést, az ügyfélszolgálatot, a biztosítást, a könyvelést, a termékek fotózását, és még sok minden mást.

A legközelebbi barátaink és családtagjaink sem mindig értették, éppen mit csinálunk. Érkeztek olyan megjegyzések is, hogy amit művelünk, az bizony kockázatos.

Végül Sebastian mamája is elfogadta az erős ellenérzései ellenére a döntésünket, hogy a fia és a társa tényleg saját maguknak akarnak létrehozni valamit, és mindenben támogatott minket. Mára ő lett a legnagyobb rajongók, aki gyakran hamarabb észreveszi a weboldal hibáit, mint a munkatársaink.

Nevess csak, de így nézett ki a Trendhim weboldala 2008/2009-ben

2009

A Trendhim sem egy nap alatt épült fel

Ha valaki előre figyelmeztet minket, hogy 16 órás munkanapjaink lesznek a hét napján, hogy az induláshoz még 10 ezer eurót bele kell tennünk, hogy két évre fel kell adnunk a társasági életünket, akkor lehet, be se vállaljuk az egészet. Márpedig pontosan ez történt. Ennyit számít két fiatal vállalkozó kezdeti naivitása és a töretlen siker utáni vágya.

2007- és 2009 között mindketten részmunkaidős állást vállaltunk a postánál, hogy pluszt pénzt szerezzünk a projektnek és ha szerényen is, de hozzá tudjuk járulni a háztartás költségeihez.

Sebastiannak és nekem ekkor egy 83 négyzetméteres lakás jelentette egyszerre az otthont, az irodát és a raktárt.

Az első néhány évben 83 négyzetméteren osztozott Sebastian, Mikkel és a Trendhim.

Róma sem egy nap alatt épült fel, ezzel tisztában voltunk.

2009 végére már kerestünk annyi pénzt, hogy otthagyhattuk a posta munkát, hogy csakis a cégre koncentrálhassunk. Ez akkor fantasztikus érzés volt.

Még mindig emlékszem arra furcsa izgatott érzésre, amikor a postai felmondásom után először hazaértem. Az érzés a rendkívüli boldogság, izgatottság, idegesség és stressz egy kínos egyvelege volt. Tudtam, hogy csak most érünk igazán a mélyvízbe.

De végül ez bizonyult a helyes döntésnek. A Trendhim ma már többeket is foglalkozat teljes munkaidőben. De akkor még nem tudtuk, pontosan mi vár ránk és azt sem, hogy vajon tudunk-e végre nyereséget termelni fél éven belül.

Ugyanakkor nagyon motiváló volt a perspektíva, hogy végre minden energiánkat a brand építésére fordíthatjuk. Akkor ez volt a nekünk legfontosabb.

2010

Ugyan kinek kell külön hálószoba?

A dolgok innentől kezdve felgyorsultak. Új termékkategóriákat vezettünk be, újabb országokba szerveztük meg a kiszállítást. Viszont ahogy gyarapodott a kínálat, úgy lett szükségünk több helyre. Olyat képzeljetek el, hogy minden egyes szabad sarokban termékes dobozok gyűltek. Nekünk még saját ágyunk sem volt, helyette matracokon aludtunk egy közös nappaliban.

Végül úgy döntöttünk, kiveszünk egy villát egy barátságos és főleg közeli környéken. Akkor úgy gondoltuk, számunka ez a tökéletes megoldás; egy helyen a raktár, az iroda és a lakóhely, így nem kell minden nap bejárunk egy munkahelyre és egész nap a projektre koncentrálhatunk.

A villa, amit kibéreltünk. Itt már jutott elég hely az üzletnek és nekünk is

2011

Az új évtized számunka is fordulatot jelentett

Azonban nem telt el egy év, máris egy nem várt változással kellett szembenéznük. A tulajdonos ugyanis úgy döntött, hogy eladja a villát, ezért nekünk cuccolni kellett.

Ekkora kicsit öregebben, talán bölcsebben is, de változatlan szenvedéllyel bevállaltuk egy rendes 200 négyzetméretes raktárházat.

Az első raktárházunk

2012

A Trendhim egy olyan rakétává vált, ami ugyan gyorsan halad, de nem egyenesen

Annak mindig tudatában voltunk, hogy többet akarunk lenni egy viszonteladónál. 2012-ben vágtunk bele, hogy a férfi kiegészítők egy saját brandjét felépítsük. Minden kidolgoztunk a legapróbb részletekig. Ez volt az az év, amikor a brandünk első saját márkája, a Lucleon megszületett.

Egy saját brand és saját terméksorozat volt az, amire már a kezdetektől vágytunk. Ennek megvalósítása lett volna az a történet, amit mindig szerettünk volna magunkról megosztani másokkal. Ennek az álomnak a horizontja mindig ott lebegett előttünk, noha időnként úgy tűnt, hogy nagyon nehéz lesz azt elérni.

2014

Akinek a Redbull volt az üzemanyag

A dolgok igazán 2013/2014 fordulóján gyorsultak fel.

Ekkor csatlakozott hozzánk Martin, a harmadik muskétás. Martin azt kell tudni. hogy csöppet energiaital-függő. Ezzel a kölcsönzött energiájával aztán minket is magával ragadott, és több éjszakát is átdolgoztunk együtt. Tisztán emlékszem, hogy egy átpörgött éjjel után arra a csattanásra ébredtem, amikor Martin újra felbontott egy doboz energiaitalt.

Az alapító atyák - Martin, Sebastian és Mikkel

2014 végére a Trendhim Dániából eljutott Hollandiába, Svédországba, Finnországba és Hollandiába. Ebben az évben a kínálatunk is megduplázódott, a rendelésmennyiség pedig olyan mértékben nőtt, hogy diákmunkásokat kellett felvennünk a csomagolásra. Úgy tűnt, az átmeneti energia-ital függőségünk végül kifizetődött!

2015

Egy fantasztikus év

2015-ben érkezett meg Karina és Kristof. A kínálat tovább növekedett, és a bérelt raktárház annyira zsúfolttá vált, hogy csak oldalazva lehetett a feltornyozott dobozok között közlekedni!

Mivel a raktárházunk a dobozolt termékek valóságos labirintusává vált, ezért mi öten tartottunk egy megbeszélést. Végül órák alatt, mindent megfontolva arra jutottunk, hogy ennek a helynek is búcsút veszünk...és áthurcolkodunk az utca másik felére.

Ekkor már öten voltunk – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel és Martin. Kristof sajnos nem fért rá a képre.

Az új "bázisunkhoz" már hozzátartozott egy relaxációs helység pingpongasztalokkal, sőt egy gokartpályával is.

Többet egyikünknek se kellett osztoznia éjszakénként egy helységen. Most ha azt gondolod, hogy ekkor váltunk igazi nagymenőkké és profikká, szerintünk nem ez volt a helyzet.

Az élet- és céges filozófiánkban mindig volt némi könnyedség és lazaság. Azt már az elején eldöntöttünk, hogy csak a látszat kedvéért nem veszünk fel professzionális attitűdöket.

Mi szeretjük megőrizni a közvetlenséget az ügyfeleinkkel szemben is. A problémákat azonnal és lényegében kezeljük. Azt szeretnénk, hogy a vásárlóinkkal egy közösséget alkossunk. Emberileg és persze üzletileg is gyarapodnánk, ez azonban szerintünk túlmutat pusztán a professzionalizmuson.

Minden sikeres üzletnek kicsit más a története. Nem gondoljuk, hogy mi nyújtjuk mások számára a tuti receptet sikerre és a meggazdagodásra, és mi nem is férünk bele egy egyszerű skatulyába.

2016

A nagy terjeszkedés éve

És ezzel el is érkeztünk 2016-hoz, a nagy ugrás évéhez.

2016 februárja oszlopos mérföldkő volt abból a szempontból, hogy 11 új országot megcélozva 43 fordítót is felvettünk. Ez annyit jelentett, hogy 3000 terméket és a teljes weboldalt nyolc különféle nyelvre kellett lefordítani. Ez bonyolultabb, mint amilyennek elsőre hangzik, de közösen végül átjutottunk az összes felmerülő nehézségen.

Ugyanennek az évnek a végére ráadásul 5000-esre bővült a terméklistánk. Szerencsére a hely az nem volt gond, az új raktárházban minden kényelmesen elfért.

2017-2018

Csúcs és mélypont

Még egy Black Friday-os szerverösszeomlás sem volt hatással a forgalomra. Mindenki összekapta magát, és végül minden megrendelt termék időbe odaért, ahova kellett. Az év végén ráadásul hír lettünk a hazai sajtóban is, Sebastion volt akkor a nap sztárja!

2017/2018-ban 12 új országban lettek elérhetőek a termékeink, közöttük Ausztráliában, Szingapúrban, Kanadában, Új-Zélandon és az USA-ban. Ezzel összesen 28 piacon voltunk már jelen. Az egyedi tapasztalatainkról több sztorink lett, mint amit el tudnánk helyben mesélni...

A Trendhim vált Dánia tizedik leggyorsabban növekedő cégévé 2017-ben. Ha valaki megkérdezni, mi volt a sikerünk kulcsa, mi őszintén azt tudjuk válaszolni, hogy a csapatmunka, a termékek és a szolgáltatás minősége.

2019

Új történetek várnak ránk

Emlékszel, mennyire büszkék voltunk az első "házon belüli" márkánkra? Ma már 13 egyedi márka több mint 1600 terméke szerepel a kínálatunkban. Előnyben részesítjük az olyan termékeket, amiket szülőhazánkban hoztak létre a saját tervezőcsoportjaink, és amik csak rajtunk keresztül érhetőek el.

Ha változtunk is, akkor annyiban, hogy a cég, a vállalkozás, a közös élmények és sikerek hatására mi is többek lettünk. Martin még mindig habzsolja az energiaitalokat, a vásárlóink pedig egyre nagyobb kínálatból állíthatják össze a saját üzenetüket.

Ami viszont a legmotiválóbb és bennünket is többre ösztönöz, az egy munkakörnyezet létrehozása, ahol keményen dolgozó, felelős, előzékeny és figyelmes munkatársakkal vagy körülvéve. A Trendhim csapatába mára több mint 50 fantasztikus és érdekes ember tartozik; van, aki minden munkaidejét ránk szánja, van, aki részmunkaidős. A lényeg, egy csónakban evezünk.

Felmerült olyan ötlet, hogy mindenkiről készítünk egy képet a dániai központban, de ez lehetetlennek bizonyult. 26 munkatársunk képe viszont megtekinthető.

A Trendhim története tovább íródik, mi pedig izgalommal vegyes kíváncsisággal várjuk a folytatást.

Köszönjük, hogy velünk tartottál ezen a kis időutazáson. A legjobbakat kívánjuk neked a saját utazásodhoz. Reméljük, valamilyen módon annak mi is részese lehetünk!

2020

Jó szolgáltatás = jó üzlet

Kifizetődött, hogy összpontosítottunk ügyfélszolgálatunkra. Mivel a bezártság miatt többen vásároltak online és egyre többen osztották meg tapasztalataikat a közösségi oldalakon, a Trendhim híre futótűzként terjedt - túlnyomórészt pozitív értelemben.

A szájpropaganda hozzájárult a növekedésünkhöz, ami lehetővé tette számunkra, hogy több embert alkalmazzunk, több terméket tervezzünk és nagyobb mennyiségben rendeljünk, csökkentve ezzel a teljes költséget. Mindez segített abban, hogy kiegészítőinket megfizethető áron tartsuk, miközben jelentősen javítottunk a minőségen és a termékválasztékon.

A 2020 több okból is rossz volt, de mi úgy láttuk, hogy ez egy lehetőség hogy jobbá váljunk. Mindig is tudatában voltunk a környezet és a társadalom egésze iránti felelősségünknek, de ebben az évben elindítottuk az eddigi legambiciózusabb fenntarthatósági projektjeinket .

2021

Oké, ez kezd nevetségessé válni

Az a 3000 m2-es raktárépület, amelybe 2019-ben költöztünk. Tudod... az, amelyikben "rengeteg hely van". Igen, túl kicsi lett. És ez még nem minden: a raktárirányítási rendszerünk nem tudta kezelni a naponta érkező megrendelések számát.

Ezért összeszedtük csapatunkat és az egész raktárat - mind a több, mint 650 000 terméket - egy hétvége alatt elszállítottuk! A 3,3 hektáron elterülő, 5500 m2 alapterületű raktárba csak akkor építünk még több helyet, ha szükségünk lesz rá, mert mostantól így csináljuk. Az új raktárrendszerünk pedig úgy működik, mint egy olajozott gépezet.

A világjárvány és a vele járó globális ellátási gondok ellenére, sikerült több, mint 1000 exkluzív terméket felvázolnunk, prototípusokat létrehoznunk és iterálnunk, valamint több, mint 100 fantasztikus kollégára növelnünk a személyzetünket, akik közül sokan az alábbi képen fejezik ki lelkesedésüket.

Gyorsan növekedtünk ebben az évben és ezt a növekedést stratégiailag használtuk. A nagyobb volumenű megrendelések olcsóbbá teszik a gyártást, de ahelyett, hogy lecsökkentettük volna az árat, inkább a minőséget emeltük. 2021-ben a legnépszerűbb termékeink közül néhányat továbbfejlesztettünk, és ezt a közeljövőben is folytatni szándékozunk - amellett, hogy minden héten újabb fantasztikus termékekkel bővítjük a kollekciót.

Tanulni annyi, mint élni és fejlődni annyi, mint gyarapodni.

2022

Értesíteni fogunk

Az elmúlt néhány év egy csodálatos utazás volt, és célunk, hogy folyamatosan javuljunk, fejlődjünk és továbbra is kiváló minőségű, megfizethető árú kiegészítőket készítsünk, amelyekkel elmondhatod a sztorid. Maradj velünk, ha további részleteket szeretnél megtudni.

TÉGY EGY TÚRÁT DÁNIA LEGJOBB IRODÁJÁBAN ÉS RAKTÁRÁBAN

CSATLAKOZZ ÉS NYERJ 150000 FT-OT

Iratkozz fel a stílustippek, különleges ajánlatok és az új termékek bevezetéséről szóló információk folyamatos áramlására. Automatikusan részt vehetsz egy havi sorsoláson, amelyen 150000 Ft értékű ajándékkártyát nyerhetsz.

Tisztában vagyok a Trendhim Adatvédelmi irányelveivel. Bármikor leiratkozhatsz..